1Minute – shop concept design / projekt konceptu sieci sklepów typu convenience na Europę

Recommend
    Share
    Tagged in
    Description
    1 MINUTE EVO
    Sklep 1 Minute, zaprojektowany wg naszego konceptu remodelingu sieci, otrzymał nagrodę kapituły konkursu: BEST SHOP CONCEPT w kategorii : Convenience. Podczas prac nad rebrandingiem sieci powstał zarówno projekt zmian kolorystki, sposobu nawigacji jak i materiałów reklamowych. Wypracowaliśmy nowy kształt umeblowania, lodówek, stref convenience, wyspy kawowej oraz wyspy fresh. Wprowadzono wiele nowych stref, które zmieniły strukturę sprzedaży.
    BRIEF
    Sieć 1minute, zarządzana przez spółkę HDS Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej grupy Lagardere Services. To lider na rynku europejskim w dystrybucji prasy i artykułów pozaprasowych i detalista FMCG działający na terenie 20 krajów Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce Grupa posiada ponad 650 lokalizacji. Sklepy 1minute są obecne na polskim rynku od 2006 roku i reprezentują nowoczesny format sklepów convenience. To połączenie sklepu spożywczego i punktu gastronomicznego – codzienny sklep w nowoczesnym wydaniu, czyli idealne połączenie szybkich i wygodnych zakupów. Zaletą jest dogodna lokalizacja, długie godziny otwarcia przez 7 dni w tygodniu i bogaty asortyment.
    KONCEPT
    Firma Lagardere zwróciła się do nas z propozycją stworzenia nowego wizerunku marki w kategorii convience premium. Zadanie nasze polegało na wprowadzeniu małej gastronomii do sklepu spożywczego z dobrze dobranymi wyselekcjonowanymi produktami. Celowo wprowadziliśmy do wnętrza drewno a strefy produktów znawigowaliśmy piktogramami. Drewniany wysoki stół w witrynie stał się wizytówką marki i pomógł przełamać definicję sklepu spożywczego. W trakcie prac projektowych został stworzony brandbook w języku polskim oraz angielskim. Obecnie kompleksowo projektujemy i nadzorujemy tworzenie i budowę nowych lokali 1minute premium. Sklepy według naszej koncepcji powstają już w całej Europie.