Projekty biur mFinanse dla grupy mBank.

BRIEF mFinanse –  instytucja pośrednictwa finansowego należąca do grupy kapitałowej mBank zapytała nas jak widzimy jej placówki w przyszłości. Zadanie nie było proste. Mieliśmy stworzyć spójny wizerunek marki, odpowiadający aktualnym

Share
Bar pod słońcem – nowy projekt restauracji na dachu w Warszawie. Dom Towarowy Braci Jabłkowskich.

BAR POD SŁOŃCEM BRIEF Czy marzy Ci się spotkanie z bliskimi podczas rejsu nad dachami Warszawy? Bar pod Słońcem, ulokowany na dachu Domu Towarowego Bracia Jabłkowscy, zapewni Ci taką możliwość.

Share
Projekt identyfikacji wizualnej i logo restauracji „POBYKU”

BRIEF W PO BYKU z całą pewnością zjemy najlepsze burgery w Warszawie. 100% wołowiny, 100 % klimatu wnętrza, to i identyfikacja musi być konkretna. Konkretna i do syta 😉 IDETYFIKACJA

Share
Projekt sieci cukierni i piekarni GOM OWCZAREK

KONCEPT SIECI CUKIERNI I PIEKARNI GOM OWCZAREK BRIEF „Pasja, tradycja, doskonała jakość i świeżość”- takie określenia idealnie pasują do wyrobów sieci piekarni GOM Owczarek. Owe wyróżniki stanowiły punkt wyjścia w

Share
Restauracja Fontanna i Pawilon Artystyczny w Multimedialnym Parku Fontann

RESTAURACJA FONTANNA oraz PAWILON ARTYSTYCZNY Położony nieopodal lewego brzegu Wisły, warszawski Park Fontann, to popularne wśród mieszkańców i turystów miejsce spotkań, tętniące życiem oraz gwarem przez cała dobę . Właśnie

Share
Krakowski Kredens

KRAKOWSKI KREDENS BRIEF Głównym założeniem projektowym było dopasowanie marki Krakowski Kredens do otoczenia nowego terminalu lotniska Chopina w Warszawie. PROJEKT Projekt uwzględnia zachowanie istniejącej już posadzki oraz wejścia do lokalu.

Share
Semolino – Restauracja w Hali Koszyki

SEMOLINO BRIEF Wnętrze nowego lokalu restauracji włoskiej”Semolino” znajduje się w historycznej Hali Koszyki. Wyjątkowy charakter miejsca sprawił, że do projektu podeszliśmy nietypowo. Lokal znajduje się w przestrzeni pod przeszkloną, stalową

Share
WI-TAJ – projekt restauracji wietnamskiej przy pl. Konstytucji w Warszawie

WI-TAJ BRIEF Egzotyczna gastronomia z orientalną kuchnią w centrum Warszawy? Czemu nie! Z czym kojarzyć może się kuchnia z dalekiego wschodu? Z paletą kolorów szerszą niż Pantone’owska, mieszanką zapachów wdzierająca

Share
KURKA – Koncept brandingowy sieci sklepów convenience

SIEĆ SKLEPÓW KURKA IDENTYFIKACJA KURKA jako sklep convenience , ma w założeniu służyć szybkim zakupom. Sieć sklepików, które znajdują się tam , gdzie tego potrzebujesz. Znak główny stanowi uproszczona forma kury.

Share
Credit Agricole – koncept sieci placówek banku, projekty wnętrz banków

CREDIT AGRICOLE BRIEF Crédit Agricole – międzynarodowa grupa bankowa – na co dzień pracuje z takimi jak my, którzy potrzebują kapitału, aby zrealizować swoje plany ( kupić mieszkanie, wyremontować dom

Share