TARG MIĘSNY tworzenie marki i projekt architektoniczny wnętrza restauracji

  • koncept sklepow Targ Mięsny
  • koncept sklepow Targ Mięsny
  • koncept sklepow Targ Mięsny
  • koncept sklepow Targ Mięsny
  • koncept sklepow Targ Mięsny
  • koncept sklepow Targ Mięsny
Recommend
Share
Tagged in
Description

Koncept marki powstał na zlecenie miłośnika najwyższej jakości mięs, który zajmuje się dystrybucją produktów mięsnych w kraju. Jasny przekaz jakości i pochodzenia produktów był mottem przewodnim w całym procesie powstawania tego brandu, począwszy od nazwy, logotypu, projektu wnętrz, projektu opakowań a skończywszy na ubraniach pracowników.

CO KUPIMY W MIĘSNYM?

Targ mięsny to mnogość gatunków mięs. Zaopatrzymy się tu między innymi w wołowinę sezonowaną na sucho, polędwiczki wołowe, antrykot czy rostbef. W przypadku wątpliwości związanych np. ze sposobem przygotowania mięsa wystarczy rozmowa z obsługą rozwiewająca wszelkie wątpliwości. Kupimy również wyroby garmażeryjne, przetwory i świeże zioła.

NAZWA NA START!

Pracę nad konceptem marki rozpoczęliśmy od pracy nad jej nazwą. Ten obszar projektowania jest bardzo trudny do zdefiniowania i wymaga wiedzy o produkcie i o rynku. W przypadku „Targu Mięsnego”, duże wsparcie mieliśmy ze strony klienta, mającego wieloletnie doświadczenie na rynku mięsnym. Wypracowana nazwa przywołuje skojarzenia z tradycją, lokalnością i świeżością. Jest kierunkowskazem dla odbiorców i świadczy o przynależności do lokalnej społeczności, dla której sklep jest dedykowany.

LOGO - TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ.

Podczas tworzenia nowej marki niezwykle istotną składową jest logotyp. Zaprojektowaliśmy znak graficzny spójny z charakterem produktu i komunikujący wcześniej wypracowane założenia marki. Podczas pracy nad logo, ważne były dla nas takie wyrażenia jak „ponadczasowość” czy „uniwersalizm”, dlatego znak łączy współczesne, bezszeryfowe pismo z literami pisanymi odręcznie. Logo kojarzy się z tradycją w nowej odsłonie.

ELEMENT CHARAKTERYSTYCZNY? KROWA!

Rysunkowa krowa stała się elementem charakterystycznym dla marki nie bez powodu. Odręczny szkic wpływa na podświadomość, podpowiadając, że mięso jest starannie wyselekcjonowane przez fachowca, ręcznie krojone i pakowane.

JAK POKAZAĆ PRODUKT?

Projektując wnętrze sklepu, szczególną uwagę przywiązywaliśmy do ekspozycji produktu. Prezentowany jest na ciemnym tle, zarówno na półkach jak i w ladach chłodniczych i dzięki temu staje się pierwszoplanowy..

WNĘTRZE, ALE JAKIE?

Chcieliśmy sklepu autentycznego, który eksponuje produkt a klienci czują się w nim swobodnie. To jest sfera emocji, które są nieodłącznym elementem projektu sklepu. Dlatego we wnętrzu zobaczymy i poczujemy zioła czy zjemy przy niewielkich stolikach. Część wizualna – aranżacyjna stawia zdecydowanie na ponadczasowość, którą zapewnia posadzka nawiązująca do mozaiki warszawskiej oraz meble z desek ze stylizowanymi detalami. Podkreślają to też monochromatyczne grafiki inspirowane rycinami.

CZY MOŻNA ZAPRZYJAŹNIĆ SIĘ Z KLIENTEM?

Bezpośredni kontakt sprzedawcy z klientem jest najważniejszym elementem całego procesu zakupowego. Wiele czasu poświęciliśmy analizie i wypracowaniu „dobrego doświadczenia”, na które wpływa zaskakująco wiele czynników. Zakup to też odpowiednia forma podania produktu, dlatego klient otrzymuje zakupy w papierze ekologicznym i torbie papierowej oznaczonej pieczątką a sprzedawca ubrany jest w odpowiednio zaprojektowane stroje markowe. Stworzenie kompletnego konceptu sieci, wymyślenie nazwy, logotypu i wszystkich składowych jest początkiem długiej drogi do budowy znanej i silnej marki, która stoi przed inwestorem. Jak dalej potoczy się los kolejnego naszego projektu zależy wyłącznie od właściciela a my przechodzimy do roli obserwatorów. Powodzenia!