LEROY MERLIN – New concept design of large stores – Nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych

Recommend
    Share
    Tagged in
    Description
    BRIEF
    Założeniem projektu było stworzenie nowej koncepcji wizualnej kluczowych elementów sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin w całej Polsce. Koncept swoim zakresem miał obejmować takie elementy jak punkt projektowania, punkty kasowe, punkty obsługi klienta, stolarnię oraz kawiarnię.
    KONCEPT
    Nasza propozycja to prosta i zrozumiała przestrzeń, która wyróżnia się swoją bryła wśród alejek marketów po sufit wypełnionych towarem. Postawiliśmy na solidny i szczery materiał, jakim jest drewno, z którego wykonaliśmy szkielet stoiska. Zależało na tym, aby łatwo wpasowywała się w różnorodną przestrzeń marketu, łatwa do transportu, montażu a przede wszystkim łatwo dostępna. Jednym ze źródeł inspiracji była konstrukcja architektoniczna, której belki, słupy i ukośne zastrzały tworzą nie tylko funkcję nośną ale także dekoracyjną. Skosy dynamizują bryłę stoiska, także kojarzą się z trójkątnym logo Leroy Merlin. Całość została przykryta otuliną, delikatną powłoką wykonaną z białej siatki. Materiał ten pozwala stworzyć intymny klimat, niczym w kokonie, gdzie czujemy się pewnie i bezpiecznie. Transparentność tego materiału jest jego dodatkowym atutem, wyzbywamy się poczucia zamknięcia i niedostępności, za to delikatnie wydzielamy przestrzeń. W części restauracyjnej główną rolę odgrywa zieleń oraz naturalne materiały, które w uzupełnieniu o wybrane przez nas elementy dekoracyjne bezpośrednio ze sklepu tworzą przyjazne miejsce do odpoczynku i spędzenia chwili wspólnie ze znajomymi czy rodziną podczas zakupów.