PLAY GSM Play jest jednym z największych operatorów sieci GSM. Zaproszono nas do współpracy przy opracowywaniu nowego konceptu sieci salonów GSM w Polsce. Wiele naszych pomysłów zostało finalnie wdrożonych do
Koncept marki powstał na zlecenie miłośnika najwyższej jakości mięs, który zajmuje się dystrybucją produktów mięsnych w kraju. Jasny przekaz jakości i pochodzenia produktów był mottem przewodnim w całym procesie powstawania
BRIEF Po udanym uruchomieniu projektu 4F Truck, czyli projekcie promocyjnej ciężarówki, OTCF zaprosiło nas do współpracy przy tworzeniu nowego konceptu sieci sklepów. Zadanie polegało na wypracowaniu nowego pomysłu na wizerunek sieci
BRIEF Foodio Concepts, spółka grupy AGORA S.A. poprosiła nas o stworzenie wyrazistego, zapamiętywalnego wizerunku wnętrz sieci restauracji Papa Diego. KONCEPT Koncept oparty jest na meksykańskiej radości wspólnego biesiadowania. Opiera się
BRIEF Zaczęło się od wizji. Na początku nie było konkretnego miejsca, otoczenia. Był pomysł: pizza podawana w 3 minuty z wybranymi przez klienta składnikami. Bez menu, bez ograniczeń. Miejsce innowacyjne,
Projekt kawiarni: Szukacie miejsca na poranną kawę, bajgielka czy lancz w przerwie od pracy? Zapraszamy do kawiarni SEMO! Koncepcja kawiarni SemoCafe Klimat domowego saloniku oddaje boazeria angielska na ścianach, drewniana
SYTA 93 Ponad 800 mkw. unikalnego designu opartego na takich surowcach, jak beton, kamień naturalny, piaskowiec i drewno. Każde piętro ma jedyny w swoim rodzaju charakter, który współgra z jego
BRIEF Orzo People Nature Music na Zabłociu w Krakowie. „Orzo to naturalnie gościnna, miejska przestrzeń i przepyszna kuchnia. Pełna zdrowych składników! Poczuj się wygodnie – zrelaksuj się, posłuchaj muzyki i złap oddech
W jednym z wieżowców na warszawskim Śródmieściu powstał projekt biura SANOFI AVENTIS. Jest to jedna z największych firm farmaceutycznych w Polsce i na świecie, która od niemal 30 lat rozwija działalność
BRIEF BLACK nie jest nową marką, bo przybył do nas aż z Izraela. Aby jednak pojawić się w Polsce, musiał przejść pełen rebranding i uwspółcześnienie. KONCEPCJA Wynikiem naszego opracowania było